Mily gyönyörü a Nap Teremtőjének keze munkája!...

Nehéz napok...

A tegnapi nap(szombat)nagyon nehéz nap volt!Vannak olyan dolgok amiket még mindig nem értek és még mindig nem tudok elfogadni!Az egéssz nap nagyon nehezen telt mert olyan dolgok jöttek elő amiről azt hittem hogy már nem fognak és ez nagyon felkavart.Egyik jóleső érzés és megnyugvás az volt hogy elbeszélgethettem a legjobb barátnőmmel erröl a dologról(s mivel már ő is átélte sokat segitett),a másik pedig hogy az egyik testvérem (lelki)felhivott és azt mondta hogy imadkozik értem!Rájöttem hogy az imának nagy ereje van és arra az elhatározásra jotottam,hogy mindent megteszek annak érdekében hogy ne legyek szomorú mert ezzel Istent is megszomoritom.A másik pedig hogy imadkozni fogok többet másokért amire titeket is bátoritalak!!(Kérlek értem is tegyétek.Köszönöm)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése