Mily gyönyörü a Nap Teremtőjének keze munkája!...

Egy pár dolog

ami megfogott az elmult hétfő alkalmával.Nagyon áldásos alkalom volt és nekem személlyszerint nagyon sokat mondott az egéssz délután.
Isten a következőket üzente nekem:
-Szép vagy!Zsolt.139;
-Értékes vagy!Ézs.43:4;
-Fontos vagy!1Pt.2:9;
Egy pár tanácsot is kaptunk:
-Ne aggass magadra negatív cimkéket!
-Ne vedd túl komolyan magad,tudj nevetni magadon,ha kell!
-Ne félj mások ügyességét elismerni!
-Tarts ki a rossz szokások,bűnök elleni harcban!
-Maradjon meg a pihenés,az ünneplés idelye is!

2 megjegyzés:

  1. Az az alkalom, mindnyajunknak aldasos volt. En szemely szerint se mentem haza ures kezel. Barcsak lenne tobb ilyen alkalom, mert van mit meg tanulnunk(foleg nekem).

    VálaszTörlés
  2. Hát igen van még mit tanulnunk!Nekem is annyira áldásosak ezek az alkalmak!Reméllem lessz még itt a mi kozelünkben is!

    VálaszTörlés