Mily gyönyörü a Nap Teremtőjének keze munkája!...

Egy vers.

Ma délután amikor a polcomat takaritottam rábukkantam egy versre amit nehéz pillanataimban irtam.Akik közelebb áltak hozzám tudták és vigasztalni próbáltak de amig meg nem beszéltem a dolgokat azzal a Barátommal akinek mindent elmondhatok és minden helyzetre van megoldása addig nem volt változás!
Isteni Biztatás
Kérdeztem és választ kaptam
Nem értettem de elfogadtam
Megtettem azt amire kért,
Bátran nézek a jövő felé.

Bátor leszek mert azt mondta,
Velem lesz minden bajban.
Megmutatja hatalmát
S átsegit a problémán.

Köszönöm neked Istenem,
A velem eltöltött perceket.
Az átvirrasztott éjszakát,
A könnyekkel dús kispárnát.

Mindez által felszabadultam,
A szivem könnyedén lebeg.
Bátran nézek a jövő felé,
Nem félek!-Mert te vagy velem!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése