Mily gyönyörü a Nap Teremtőjének keze munkája!...

Szombat-Vezettetés-Bibliaiskola...

Naggyából az egész napot a Zilahi bibliaiskolában tölttem!Tudjátok megvallom eleinte egy kicsit féltem ,hogy milyen lessz ez az egész és,hogz mennyire fogom birni ezt az egésszet igy egybe,mivel a suli is elég kemeny volt az utóbbi időben.aztán most van a felkészitő is a keresztségre.A bibliaiskola nélkül is volt nagyon sok elfoglaltságom és kevés szabadidőm volt!Amikor Vicus szólt egy héttel a felvételi előtt nagyon lelkes voltam!Sok bátoritást kaptam,hogy menjek mert érdemes,de a véleményem már keddig megváltozott!Ifjuságin kellett megmondjam Vicusnak a választ és úgy mentem hogy a válaszom nem!Akkor este aki áhitattal készűlt többek között egy olyat mondott ami megváltoztatta a gondolatmenetemet."Vigyázz mit vetsz ki az életedből!Ne a jó dolgokat és lehetőségeket vesd ki,hanem azt ami árt neked!"Ettől a perctől tudtam,hogy nekem ott a helyem,és Isten ott akar látni engem...A régi véleményem ellenére nem úgy vannak a dolgok ahogy én gondoltam!Az Úr jelenlétét érezzük szombatról-szombatra.Tanulunk imádkozni,tanúlni,viselkedni,beszélni és ezt mind Isten fényében tenni!Tehát bátoritalak titeket,hogy jüvőre ki ne hagyjátok mert még vannak üress padok!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése